۱۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۶

در هفته اول لیگ برتر تکواندو/

شهرداری ورامین به مصاف شهرداری اندیشه می رود

شهرداری ورامین به مصاف شهرداری اندیشه می رود

ورامین - خبرگزاری مهر: شهرداری ورامین در در هفته اول لیگ برتر تکواندو به مصاف شهرداری اندیشه می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو از امروز با حضور ۱۶۰ تکواندوکار در قالب ۸ تیم و به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته تیم های شهرداری شهر اندیشه، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، شرکت ملی حفاری، صنایع استیل البرز، پاس قوامین سلحشور البرز و جوانه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در اولین هفته از این مسابقات تیم قدرتمند شهرداری ورامین که در فصل گذشته مسابقات با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را از دست داد به مصاف تیم شهرداری اندیشه می رود.

تیم شهرداری ورامین برای این دوره از رقابتها تدارک مناسبی را دیده است و با سرمربی بومی خود پیام خانلرخانی در صدد کسب عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر تکواندو است.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرداری ورامین در دوازدهمین دوره لیگ برتر تکواندو با آمادگی کامل حضور پیدا کرده است و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین افزود: تيم تكواندو شهرداري ورامين در يازدهمين دوره مسابقات ليگ برتر جام خليج فارس،‌ تنها با يك امتياز اختلاف نسبت به قوامين ناجا مقام نايب قهرماني را به دست آورد كه در مسابقات سال جاري با استفاده از برترين تكواندوكاران كشور،‌ به دنبال تصاحب كاپ قهرماني خواهد بود.

خانلرخانی اضافه کرد: سطح مسابقات لیگ تکواندو بسیار بالاست و طبق برنامه ریزی صورت گرفته باید تیمها از همان هفته اول بهترین مبارزات خود را به نمایش بگذارند تا مدعی کسب عنوان قهرمانی باشند.

این قهرمان ملی ادامه داد: ما ضمن توجه به لیگ برتر تکواندو به تیم های پایه و نوجوانان خود نیز نظارت کامل داریم و سعی می کنیم تا با استفاده از نیروهای بومی زمینه رشد و توسعه تکواندو در شهرستان را فراهم کنیم.

وی بیان داشت: بر اين اساس و بنا بر تصميم مسئولان باشگاه‌،‌ در اوزان يك،‌ سه،‌ هفتم و هشتم از تكواندوكاران جديدي استفاده خواهيم كرد تا امكان ايستادن بر سكوي قهرماني توسط تيم فراهم شود.

گفتنی است یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر سال گذشته و با حضور 7 تیم در 14 هفته و به صورت رفت و برگشت برگزار شد که در پایان قوامین ناجا با 28 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار گرفت، شهرداری ورامین با 27 امتیاز دوم و استیل البرز با 21 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند

کد خبر 2167944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha